17 lipca 2014

M-ka jest z dziadkami nad morzem. Pewnego dnia babcia mówi M-ce, że muszą wyjść z domu w poszukiwaniu niespodzianki. M-ka z babcią i z dziadkiem wyruszyła z domku. Idą, idą, idą. M-ka wciąż pyta:
- No gdzie ta niespodzianka?
Albo:
- Co to za niespodzianka?
Aż w pewnym momencie dziadkowie przystają, M-ka patrzy a przed nimi stoi kto? Katie!
- Mamaaa! - M-ka rzuciła się w moje ramiona - To ty jesteś tą moją niespodzianką?
Katie: Tak.
M-ka: Aha, bo myślałam, że automaty.

Nie skomentowałam, uśmiechnęłam się, a M-ka spojrzała na mnie i powiedziała:
-  Jesteś moją najlepszą niespodzianką.

Jeeee! Jestem fajniejsza od automatów z chińskim badziewiem za złotówkę :D
Poniżej M-ka nad morzem w CasparDavidFriedrichStyle ;)


6 komentarzy:

  1. daj już Casparowi spokój, cały czas się go czepiasz! Co on Ci zrobił? Poza tym, czy zdjęcie Ci się nie podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać wywarł ogromny wpływ na sposób fotografowania własnego dziecka ;) Śmiem twierdzić, że CDF wyprzedził swoją epokę i świetnie odnalazłby się w stylistyce Instagrama ;)

      Usuń
    2. a więc jednak! cieszę się, że już dostrzegasz jego wizjonerstwo. cieszę się także, że znam się na sztuce i potrafię wyłapać takie wyprzedzające swoją epokę talenty :]

      Usuń
    3. Ten obraz mówi więcej niż tysiąc słów:
      http://2.bp.blogspot.com/-y0yo9lLQcPI/UcNAWdBLIAI/AAAAAAAAAGY/T5aVcKaARLQ/s1600/caspar-david-friedrich-wanderer-above-the-sea-of-fog.jpg

      Usuń
  2. Oj, jak ja wam zazdroszczę morza

    OdpowiedzUsuń